Hopp til hovedinnhold
Undervisningsopplegg

Økt 1: Sortere sko etter eigenskapar

gummistøvler Foto: www.pixabay.com I denne økta får elevane eit oppdrag der dei skal teikne ein sko som ikkje finst enno. Dei skal jobbe med omgrepet eigenskap

Læringsmål

Elevene skal kunne 

  • beskrive kva for eigenskapar ulike sko har som gjer at dei passar til ulik bruk

Tidsbruk 

Presentere oppdrag 5 min
Sortere bilde av sko 25–35 min
Ulike sko har ulike egenskaper (PowerPoint) 15–20 min
TOTALT 45–60 min

 

Naturfaglig språk

Fagspesifikke begrep

  • eigenskap
    korleis eit stoff ser ut, luktar, smakar, kjennest, kva slags lyd det lagar eller korleis det blandar seg med andre stoff
  • stoff
    det som alle ting er laga av. Ulike stoff har ulike eigenskapar.

Forskerspirebegrep

  • begrunne
    fortelje kvifor man meiner noko
  • beskrive
    fortelje med ord eller bilde korleis noko er
  • observere
    bruke sansane til å få informasjon om noko
  • samanlikne
    sjå etter kva som er likt og ulikt mellom to eller fleire ting
  • sortere
    dele inn i grupper etter observerbare kjenneteikn